Mijn eerste reis - Reisverslagen van Bregje Ramakers - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Bregje Ramakers - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Vanaf 2 oktober 2007 ga ik op reis!!!!
Mijn reis gaat naar:
Bangkok (Thailand), vanuit daar pakken we een vliegtuig naar Hanoi (vietnam). We hebben 2 maanden de tijd om vanuit Hanoi terug te komen in Bangkok...hoe dat gaat gebeuren...nog geen idee, ik zou zeggen volg mijn verhalen!
Vanuit Bangkok vliegen we door naar Sydney (Australie). Daar verblijven we 5 dagen voordat we doorvliegen naar Auckland (Nieuw-Zeeland). Dan kunnen we het Noorder en Zuider eiland eens goed gaan bekijken.
5 maart vliegen we terug vanuit Christchurch naar Amsterdam...maar dat duurt nog wel even!

Recente Reisverslagen:

03 Maart 2008

Dit was het dan!

14 Februari 2008

Van strand naar sneeuw

27 Januari 2008

Wat een avontuur!

04 Januari 2008

Waiheke

10 December 2007

Dat is weer wat anders!
Bregje

Vanaf 2 oktober 2007 ga ik op reis!!!! Mijn reis gaat naar: Bangkok (Thailand), vanuit daar pakken we een vliegtuig naar Hanoi (vietnam). We hebben 2 maanden de tijd om vanuit Hanoi terug te komen in Bangkok...hoe dat gaat gebeuren...nog geen idee, ik zou zeggen volg mijn verhalen! Vanuit Bangkok vliegen we door naar Sydney (Australie). Daar verblijven we 5 dagen voordat we doorvliegen naar Auckland (Nieuw-Zeeland). Dan kunnen we het Noorder en Zuider eiland eens goed gaan bekijken. 5 maart vliegen we terug vanuit Christchurch naar Amsterdam...maar dat duurt nog wel even!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 16000

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2007 - 06 Maart 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: